Innowacyjna technologia produkcji, logistyki, zabudowy i utrzymania prefabrykowanych rozjazdów tramwajowych w blokach

2022-01-02 - 2023-12-31

Innowacyjna technologia produkcji, logistyki, zabudowy i utrzymania prefabrykowanych rozjazdów tramwajowych w blokach.

 

Projekt badawczo-rozwojowy realizowany przez konsorcjum KZN Rail i Kolejowych Zakładów Nawierzchniowych „Bieżanów”. Zakładane efekty projektu to wysokojakościowa prefabrykacja kluczowych elementów tramwajowych układów torowych, radykalne skrócenie czasu budowy również dzięki kompleksowej logistyce oraz umożliwienie sprawnej wymiany zużytej nawierzchni szynowej.
Całkowita wartość projektu: 8 607 518,35 zł; przy czym kwota dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego wynosi: 3 443 026,34 zł.

Innowacyjna technologia produkcji, logistyki, zabudowy i utrzymania prefabrykowanych rozjazdów tramwajowych w blokach
Innowacyjna technologia produkcji, logistyki, zabudowy i utrzymania prefabrykowanych rozjazdów tramwajowych w blokach
Innowacyjna technologia produkcji, logistyki, zabudowy i utrzymania prefabrykowanych rozjazdów tramwajowych w blokach
Innowacyjna technologia produkcji, logistyki, zabudowy i utrzymania prefabrykowanych rozjazdów tramwajowych w blokach

Innowacyjna technologia transportu i rozładunku rozjazdów w blokach metodą wzdłużną

2019-05-01 - 2020-10-20

Spółki KZN RAIL oraz KZN Bieżanów realizują projekt naukowo-badawczy pn.

Innowacyjna technologia transportu i rozładunku rozjazdów w blokach metodą wzdłużną

Którego celem jest opracowanie technologii pozwalającej na bezpieczny i szybki transport rozjazdów w blokach oraz ich rozładunek na liniach jednotorowych. Zakładane efekty projektu to poprawa bezpieczeństwa w trakcie transportu i rozładunku rozjazdów, znaczne przyspieszenie transportu rozjazdów i tym samym zmniejszenie jego kosztów oraz umożliwienie rozładunku rozjazdów bez zajmowania torów sąsiednich.

Całkowita wartość projektu wynosi 12.423.082,93 zł z czego wartość 5.011.357,85 zł jest dofinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Inteligentny Rozwój 2014-2020. Projekt realizowany w ramach konkursu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju pn. Szybka Ścieżka/Konkurs 2/1.1.1/2019.

Innowacyjna technologia transportu i rozładunku rozjazdów w blokach metodą wzdłużną
Innowacyjna technologia transportu i rozładunku rozjazdów w blokach metodą wzdłużną
Innowacyjna technologia transportu i rozładunku rozjazdów w blokach metodą wzdłużną
Innowacyjna technologia transportu i rozładunku rozjazdów w blokach metodą wzdłużną